http://script-ot.googlecode.com/svn/twitterbox.js

Ακολουθήστε μας tro-ma-ktikotero

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Χάρρρυ Κλυνν ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΞΑΝΑ ΣΤΟ FACEBOOK


Οι γερμανοτσολιαδορουφιάνοι   της συγκυβέρνησης των Τσολάκογλου ενοχλήθηκαν από την ανάρτηση που επιβράβευσαν με τα like τους 2.000 και πλέον φίλοι μου και βομβάρδισαν το fb
ζητώντας να κατεβεί η φωτογραφία. Τελικά η φωτογραφία κατέβηκε και μου ανακοινώθηκε ότι είμαι προσωρινά μπλοκαρισμένος. Παρακαλώ τους φίλους μου στο κατέβασαν την ανάρτησή μου αυτή, να την κυκλοφορήσουν όπου μπορούν… ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ…

 

Χάρρυ Κλύνν.. Έτσι γίνεσαι υπουργός….
πηγή

 --> -->
Εδώ σχολιάζεις εσύ!

Περί δημοσιευμάτων.....

Οι αναρτήσεις στο tro-ma-ktikotero δεν αποτελούν διασταυρωμένες πληροφορίες καθότι δεν είμαστε ούτε θέλουμε να γίνουμε δημοσιογράφοι.Όλες οι αναρτήσεις μας αποτελούν θέση ή άποψη πολιτών,bloggers και αναδημοσιεύσεις που θεωρούμε ενδιαφέρουσες....