http://script-ot.googlecode.com/svn/twitterbox.js

Ακολουθήστε μας tro-ma-ktikotero

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ήταν η καλύτερη φαρσοκωμωδία όλων των εποχών.


Καθηλώθηκα χθες μπροστά στο χαζοκούτι, να δω τι θα γίνει με την κυβέρνηση. Είχα σας λέω τέτοια αγωνία...ΑΝ θα μείνω ακυβέρνητος...

ΑΝ θα βουλιάξει το καράβι της μπουρζουαζίας... ΑΝ θα πέσει πάνω μου ο ουρανός, που ξεπέρασα και τόσους και τόσα.
Τελικά ανταμείφθηκα δεόντως.
Είδα την καλύτερη φαρσοκωμωδία όλων των εποχών. Φοβισμένα ανθρωπάκια, γαντζωμένα στην καρέκλα τους, προσπαθώντας να κερδίσουν τις εντυπώσεις με μεγαλόσχημες κουβέντες, που αν ΔΕΝ ήμουν ΤΟΣΟΟΟ χαζός θα τους πίστευα.


Τι κρίμα όμως που δεν είχα μια νταλίκα γιαούρτια να τους γιαουρτώσω όλους τους σωτήρες του κ...ου. Από την μία ξεφτίλα στην άλλη.
Γι αυτό και τους αφιερώνω αυτούς τους στίχους.
" Ιστορία μου ( εξουσία μου) πάθος μου μεγάλο... Είσαι αρρώστια μου μες στα στήθια μου και πως να σε βγάλω."
Μίλησε κι η "θα συμμαχήσω με τον διάβολο " κ. Ντόρα Μπακογιάννη.
Ότι έχει συμμαχήσει με τον διάβολο από τον καιρό που γεννήθηκε μια και έχει πατέρα τον Μητσοτάκη, την έχει ενημερώσει κανείς;
Άλλη εθνοσωτήρας κι αυτή. Ξέρεις τι είναι να χάσεις μετά από 60 χρόνια την επιδότηση του Ελληνικού λαού;


Και μετά το παιδί κουμπί ο Αντωνάκης.


Κι η παράσταση των τρελών, 'έκλεισε με τον καθηγητή των Νεοελληνικών, κ. ΓΑΠ. Κανείς να μου κάνει μετάφραση από αυτά που είπε υπάρχει;
Αλήθεια μπορεί κανείς να μου πει τι κόλλημα έχει αυτό το παιδί με την λέξη αυτονόητο;
Μάλλον όταν ήταν μικρός θα του είπε η Μάργκαρετ:
" Παιδί μου μην στενοχωριέσαι που σε πειράζουν τα άλλα παιδάκια. Εξ`άλλου είναι αυτονόητο ότι είσαι χαζός" και φαίνεται του έμεινε.
Πάντως μάθαμε και μια αλήθεια χθες δια στόματος Ντόρας. Ότι πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια η πολιτική καλούνταν να δείξει υπευθυνότητα. Με λίγα λόγια μας είπε ότι επί 30 χρόνια μας δουλεύουνε ψιλό γαζί με ΑΠΟΛΥΤΗ ανευθυνότητα. Μπράβο ρε. Μας το πετάτε και στα μούτρα μας.
Δεν σας έχει πει κανείς ότι τον μ@λ@κ@ τον ενοχλεί το ρε;


Γενικό συμπέρασμα παπαρολογίας πρόσχωμεν.!!!
Ότι σε λίγο καιρό θα κληθεί ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΚΆΛΠΗ ΠΑΛΙ.


ΥΣ: Πόσο Φτωχοί μαλάκες είμαστε, κάναμε πρωθυπουργούς τον Μητσοτάκη και το ζαβό παιδί του Ανδρέα Παπανδρέου και αναρωτιέστε αν υπάρχει κανένας καλύτερος απ’ αυτούς; Όλοι οι Έλληνες είναι καλύτεροι απ’ αυτούς.
Σχολιάστε μας ενδιαφέρει η γνώμη σας.


Εδώ σχολιάζεις εσύ!


Περί δημοσιευμάτων.....

Οι αναρτήσεις στο tro-ma-ktikotero δεν αποτελούν διασταυρωμένες πληροφορίες καθότι δεν είμαστε ούτε θέλουμε να γίνουμε δημοσιογράφοι.Όλες οι αναρτήσεις μας αποτελούν θέση ή άποψη πολιτών,bloggers και αναδημοσιεύσεις που θεωρούμε ενδιαφέρουσες....